“Ne hissedersen o’sun.Çaresizlik hissediyorsun, o halde çaresizsin.” Güçlü hissedersen güçlüsün.

1

Bir mağaradan, bir yarasa alınmış, ışık geçirmez bir kafese konulmuş. 300 Km. uzaktan bırakılmış, yarasanın mağarasına döndüğü tespit edilmiş.

2

Şu anda bizi izlerken, deprem, yangın, sel, malınızın telef olması gibi korkulardan ve endişelerden, emniyet ve güven içinde olmanız Allahın hangi isminin bir tecellisidir?

3

Sizi neyin motive ettiğini daha iyi öğrendikçe kendinizi motive etmeniz kolaylaşacaktır. 

4

Bu formül çevik ve başarılı bir lider olmak için çok kullanışlıdır.4 kelimelik BAŞARI FORMÜLÜ

5

Dünyanın Kirlerini Üzerinden TEMİZLER

6

” Ebu’l-Hasan Harakanî Hazretleri ne hoş söylemiş: “Sabahleyin kalkan âlim ilminin, zâhid de zühdünün artmasını ister. Ebû’l-Hasan ise bir kardeşinin kalbine sevinç ve neşe verebilme derdindedir.”

7

Çok Özel Bir Sağlıklı Yaşama Programı

8

Hiçbir kural tanımayan, sıradışı bir gencin nefes kesen öyküsü. Hayalden, kurgudan uzak, tamamen yaşanmış gerçek bir hayat hikayesi. Manevi hiçbir inancı ve kuralı kabul etmeden yaşarken, öğretmeninin sevgi ve şefkat dolu ilgisiyle dönüş yapan Düzceli Mehmet, bambaşka bir insan olur.

9

Soluduğumuz havanın her bir zerresinde bu kulak ve ağız­dan bir tane vardır. Öyle bir kulak ki, ne gelirse aynen kapar, öyle bir ağız ki, ne işittiyse aynen tekrarlar.

10

Ruh Halimizi Öğrenelim

11

Bu kitabı birkaç cümleyle anlatmak mümkün değil. Estetikle düşüncenin harmanlandığı bu saraya giderken anahtarınızı yanınıza almayı unutmayın: "Küçük şey yoktur!"

12
Cenab-ı Hakk'ın şöyle buyurduğunu naklediyor:"Ben ilmi açlığa koydum, insanlar ise onu toklukta arıyorlar. Hiç bulabilirler mi?
13

Bunun üzerine İskender, hayvanın yüzünü güneşe doğru çevirdi; gölgesi ardında kalan hayvan huysuzluğu bıraktı.

14

Sonsuz bir merakla hayatı öğrenmeye çalışır ve vizyonlarını hergün biraz daha genişletirler. Kısacası, hayat okulunda iyi birer öğrencidirler.

15
Hangi işi yapıyorsan yap, ister ayakkabı boyacısı ol, ister bir holdingin patronu, işini en iyi şekilde yaptığın şekilde başarılı olursun; bu başarı da mutlu olmanı sağlar.
 
16

  1. başka bir ursa yaa ö yüzdenn

    sevilen97 - 18-Ağu-2014 - Devamını oku »
  2. harıka bir yazı

    sevilen97 - 18-Ağu-2014 - Devamını oku »
  3. İmkanım olsa bende İsrail askerlerine karşı el...

    Denizli - 10-Ağu-2014 - Devamını oku »
  4. Bende böyle yaparım demek istiyorsun herhalde...

    admin1 - 10-Ağu-2014 - Devamını oku »
  5. İnşaallah kardeşim.

    Denizli - 09-Ağu-2014 - Devamını oku »
  6. Hangi EĞİTİMİ alıyordun?

    admin1 - 09-Ağu-2014 - Devamını oku »
  7. Portakalı anımamız için beyin, görmemiz için...

    admin1 - 09-Ağu-2014 - Devamını oku »
  8. Kursumdan ayriliyorumm :(

    sevilen97 - 08-Ağu-2014 - Devamını oku »
  9. Nereye gidiyorsun?

    admin1 - 06-Ağu-2014 - Devamını oku »
  10. masallah

    müjdegül - 27-Tem-2014 - Devamını oku »
  11. çok komik

    islamı_seviyorum - 24-Tem-2014 - Devamını oku »
  12. Teşekkür ederim.

    Denizli - 17-Tem-2014 - Devamını oku »
  13. Cok guzelll :)

    sevilen97 - 14-Tem-2014 - Devamını oku »
  14. Değerli kardeşim,

    Bu yazı Sorularla...

    Rehber Abi - 23-Haz-2014 - Devamını oku »
  15. hocam bu verdiğiniz bilgilerin kaynağı nedir?...

    daglarhas - 20-Haz-2014 - Devamını oku »
  16. teşekkürler benim hep burnum tıkanır en çok...

    islamı_seviyorum - 15-Haz-2014 - Devamını oku »
  17. Allah razi olsun Rehber abi tesekkur ederim...

    merveslmaz - 30-May-2014 - Devamını oku »
  18. tamam inşallah

    müjdegül - 15-May-2014 - Devamını oku »
  19. Hahahahahaha çok komik ben de yapsam mı

    ömer_2000 - 26-Nis-2014 - Devamını oku »
  20. Bizim sınıfta böyle oluyor.

    helinsu42 - 25-Şub-2014 - Devamını oku »
  21. bilginiz için teşekkür ederim.

    Mursid - 14-Şub-2014 - Devamını oku »
  22. Ben söze nasıl başlıcağımı, Size ne...

    YAŞAMAK İSTEMİYORUM - 13-Şub-2014 - Devamını oku »
  23. Ve Allah’ın pek çok isim, sıfatları ve zatına...

    yusufakseki - 21-Oca-2014 - Devamını oku »
  24. .evet rabbi me şükürler olsun ki HARİKA...

    sevilen97 - 05-Oca-2014 - Devamını oku »
  25. Değerli kardeşim,

    Bu tür İslami...

    Rehber Abi - 30-Ara-2013 - Devamını oku »
  26. ALLAH razı olsun rehber abi sorunun cevabı...

    üveys - 25-Ara-2013 - Devamını oku »
  27. Gercekten oyle.Allah razi olsun.

    Allahin Bendesi - 23-Ara-2013 - Devamını oku »
  28. Kavanoz-u ise biz bir "Urek" olaraq dusunek....

    Allahin Bendesi - 23-Ara-2013 - Devamını oku »
  29. Gercekten cok guzel.Tesekkurler.

    Allahin Bendesi - 23-Ara-2013 - Devamını oku »
  30. bu kişi gördün beni ama doğru mesaj yolladım...

    sevilen97 - 14-Ara-2013 - Devamını oku »

Rabia kullanıcısının resmi
Rabia
sukut kullanıcısının resmi
sukut
merdumgiriz kullanıcısının resmi
merdumgiriz
plottanzanian kullanıcısının resmi
plottanzanian
mirayturna kullanıcısının resmi
mirayturna

"Önce biz alışkanlıklarımızı oluştururuz,
sonrada alışkanlıklarımız bizi oluşturur."

John Dryden